Home SFL
Follow us on Twitter

Stichting Fietspaden Lievelde Print E-mail

Stichting Fietspaden Lievelde, voorheen de stichting Groen Goed, is eigenaar van zo'n 12 km fietspad rondom Lievelde. Het aanleggen en het onderhoud van deze fietspaden is onze eerste prioriteit. Daarnaast heeft de stichting het maken van fiets- en wandelroutes op zich genomen.

U kunt via de Lieveldse fietspaden een groot omliggend netwerk van fietspaden in de buurtdorpen bereiken. Stiching Fietspaden Lievelde vindt het belangrijk dat de fietspaden passen in een natuurlijke omgeving en dus ook die uitstraling mag hebben.

De stichting bestaat uit een groep vrijwilligers die veel energie steken in het aanleggen en onderhouden van de fietspaden en wandelroutes in Lievelde. Op 30 april (koninginnedag) organiseert de SFL in samenwerking met het Oranje Comité van Lievelde jaarlijkse activiteiten bij het Clubhuus te Lievelde. Deze activiteiten zijn voor jong en oud en zijn bedoeld voor het ophalen van geld voor het onderhoud van de fietspaden.

Het is ook mogelijk om de werkzaamheden van SFL te ondersteunen door lid te worden van de club "vrienden van de stichting fietspaden Lievelde" en hiermee een financiele bijdrage te leveren. Voor slechts €10,- per jaar. Meer hierover kunt u vinden in het onderdeel "Lid worden" van deze website.

Stichting Fietspaden Lievelde, wij wensen u veel fiets en wandelplezier!